BACK TO MY FAVOURITE

KONEC.
Konec zkouškovýho? Hrozně ráda bych řekla, že jo, ale po předchozí zkušenosti už si nejsem jistá skoro ničím. Čím si ale jistá jsem je, že na chvíli můžu
 zase upustit od košil, sak, šatů a punčocháčů a zase si můžu chodit v roztrhaných džínách a vytahaných tričkách. Nemám vůbec ve zvyku fotit
 outfity, protože to prostě tak nějak neumim. Mnohem radši jsem v roli toho, kdo fotí, ale před foťákem nějak vůbec nevím, jak si stoupnout. Pokud to
 teda není při sportu, protože tam přesně vím co dělat. A podle toho taky vypadají třeba moje fotky ze squashe, žejo :D 
A teď se můžete podívat, jak to dopadlo!


Jedním z důvodů, proč jsem se rozhodla outfit nakonec vyfotit byl, že se mě občas lidí ptají, co teda vlastně nosím. Nejsem ten tip, co má rád šaty
 a sukně a punčochy a ani nemám příliš talentu na kombinování oblečení. Proto většinou volím jednoduché a hlavně pohodlné kombinace.
Tenisky a džíny jsou jasná volba, s vybíráním vršku je to ale horší. A protože od malička nosím sportovní oblečení, tak nějak přirozeně tíhnu
 k tomu ho nosit i normálně. A proto hrozně často procházím různý eshopy a koukám, kde co mají a hledám ideálně takový ty oversized univerzální
 trička, která si můžete vzít ke všem kalhotám i kraťasům a vypadají dobře zkrátka téměř s čímkoli. A i když nejsem úplným fanouškem velkých log,
 vyhrálo u mě v povánočních slevách tohle tričko. 




Když objednávám přes internet, vždycky mám trochu obavy, jestli mi bude sedět velikost. Proto většinou zvolím trička pořádně velká a nosím
 je jako oversized. Abych to trošku oživila, vzala jsem si pod něj oranžovou nike podprsenku, protože se mi líbí ta barevná kombinace a hlavně je
 neuvěřitelně pohodlná. Asi jako všechny sportovní podprsenky.






...i takhle nějak to může vypadat, když venku prostě hrozně fouká.
Outfit jsme nafotily včera s Domčou než jsme si zašly na a modrou limču do Corleone, kterou jste už mohli vidět na instagramu :D Oficiálně měla
 být levandulová a prý byla i docela dobrá, ale myslím, že na tu z Bistra Proti Proudu, vážně neměla :)

Mějte se krásně.
A já doufám, že tentokrát už mám to zkouškový vážně za sebou.

Outfit:
Jacket // Orsay
T-shirt // A-mania
Bag // Adidas
Jeans // Tally Weijl
Shoes // Nike 
Bracelet // Pandora
Watches // Guess


Štítky: ,