JUNE RUNNING CHALLENGE

Ahoj!
Je tu nový měsíc a tentokrát jeden z mých oblíbených! Měsíc, kdy se počasí přibližuje každým dnem k tomu letnímu, škola pomalu ale jistě končí a to znamená jediné - prázdniny. Bohužel zkouškové narušilo veškerý můj denní režim a to včetně tréninků. V květnu veškeré pokusy o navrácení k nějakému pravidelné režimu selhaly a veškeré tréninky byly spíše zoufalým pokusem o únik ze světa učebnic a skript. Proto jsem se po dlouhém rozmýšlení rozhodla uspořádat sama sobě na červen běžeckou výzvu. A kdyby se chtěl někdo přidat, budu jedině ráda!


A v čem výzva spočívá?
Nejdříve jsem myslela, že cílem bude určitý počet kilometrů. Jenže jsem nevěděla kolik - 100, 150, 200? Tyhle výzvy ale nezaručují pravidelné běhání, mají totiž jednoduchý princip - jakmile dosáhnete cílového počtu kilometrů, trénink končí a všechen ostatní je jen navíc. Neustále jsem přemýšlela, jak zajistit, aby bylo běhání pravidelné - co mě donutí, abych šla běhat i v době, kdy na to nemám sebemenší pomyšlení? A protože jsem na nic lepšího nepřišla, rozhodla jsem se pro tu nejrazantnější variantu.

Běhat se půjde KAŽDÝ DEN.
Ne 3x týdně ani 5x týdně. Ani 100 kilometrů, ani dvěstě.
A protože je jasné, že 30 běhů v řadě (+ nějaký ten trénink) nebude zas taková sranda, pro odlehčení jsem stanovila limit 3km denně. Ne, neznamená to, že denně poběžím jen 3 kilometry, ale v případě největší nouze, rozuměj když už nohy nebudou vědět která je pravá a levá, budu se muset donutit aspoň k těm třem kilometrům. A to bude teprve sranda.

Tak co, kdo jde do toho se mnou?!



Štítky: , ,