PLANK WORKOUT for BAD DAY

AHOJ.
Kdybych měla zhodnotit tenhle den, asi by moc dobře nedopadl.
A to jsem se na březen těšila. Všimli jste si ale, že instagram najednou není plný těch "Hello March" fotek? To možná proto, že venku je sníh a břečka
 a to nikomu na náladě nepřidá. A rozhodně to nepřipomíná jaro. Já se hned ráno vydala obstojně v holinách reklamovat iPhone (hned po tom, co jsem
 ho včerejší večer celý zálohovala a přehrávala data do provizorního Samsungu, nemluvě o shánění redukce na simku a podobně), abych se dozvěděla, 
že mé vstávání bylo naprosto zbytečné a co hůř, že ho nevyreklamují, protože apple produkty psané na firmu, mají zaruku jen 1 rok. NOVINKA.
 Ale hlavněže mi nabídli nezáruční výměnu baterky za 2900 Kč. Ne, díky. A tak můžu jenom doufat, že se venku oteplí a moje skomírající baterka se mi
 během 2 minut ze 60% nevybije při méně jak 5ti stupních. Ona si ale vymyslí něco jinýho. Když jsem si potom náladu zlepšila našim perfektním Sbux
 kafem - Peru lactose free Caramel macchiatem (ať pijete ve Sbux cokkoli, řekněte si o Peru, stojí to za zkoušku) a potom nejlepší dýňovou polévkou
(kterou jsem měla za posledních 6 dní už 4x) paradoxně jsem se neuvěřitelně naštvala cestou na trénink, na který jsem se těšila ze všeho nejvíc
JENŽE opět došlo k pokažení rezervací a nebyl volný ani jeden kurt. To je dva dny před Mistrovstvím republiky naprosto skvělá, ne?! NE!!!
 A když jsem se rozhodla, že ze sebe ten vztek půjdu vyběhat, oba pásy byly klasicky zabraný, což mě vytočilo ještě víc a tak jsem se modlila, aby paní
 tu chození nebavilo moc dlouho. No, naštěstí v době mého příchodu za sebou měla už 55 minut chůze a tak to po dalších 20 minutách vzdala. A já za
 těch 20 minut stihla tenhle trénink, o který se s Vámi chci podělit alespoň v něčem byl tenhle den produktivní. A tak obecně mě napadlo, že existuje
 neuvěřitelně moc druhů "planků" a proč si vlastně nesestavit trénink jenom z nich.
Pojďme na to! 


WORKOUT:
30s classic plank /klik/
30s hands lifting /klik/
30s shoulders touching /klik/
20s REST
30s right side plank /klik/
30s side plank - rotation /klik/
30s left side plank
30s left side rotation
20s REST
30s classic plank
30s right arm lift /klik/
30s left arm lift
30s classic plank
DIE AND DO AGAIN

Kdyby se to náhodou někomu zdálo dlouhý, jsou to JENOM 4 MINUTY v jedné sérii. Doporučuji si jich dát víc, ideálně kolik zvládnete. 
A věřte, že se Vám druhý den ozve budoucí sixpack. FAKT! :D 
Kdo není na plank zvyklý, nezapomeňte, že tělo má být v rovině, hlava v prodloužení těla a neměli byste se prohýbat ani zvedat zadek.
Kdo by měl nějaký otázky, tak do komentářů.

Já jsem si po tomhle tréninku dala ještě krásných 66 minut na páse, což bylo celých 11.7km a komu se nechce počítat tempo (a nebo nesleduje
 instagram), je to přesně 5:38 m/km. Já jsem za tenhle běh neuvěřitelně šťastná, protože normálně běhám mnohem pomaleji a hlavně je to pro
 mě obrovský nakopnutí vpřed na půlmaraton, který mě čeká přesně za měsíc 2.dubna a na který jsem si poslední dobou absolutně přestávala
 věřit... a jestli ho přežiju (a dokončím) určitě si o tom přečtete. 

Na závěr jeden velký dík Adélce, která je mojí nejvěrnější vrbou a všechen ten vztek, který s ní sdílím obstojně vstřebává. 
A taky posílám pozdrav do Německa. Chybíš mi.

Vy se mějte krásně. 
Kdo si na tenhle trénink troufne, nezapomeňte napsat do komentářů. 
A zapojte se do naší insta výzvy #DeniVsKytka, kterou najdete pod tagama #ZaLepsiTelo, #ZaMensiSpek a #BetterForSummer.

SEE YA!


Štítky: ,