WHERE TO EAT I.

Krásnou středu!
Dneska bych Vám chtěla představit 4 bistra / restaurace, které jsem v poslední době navštívila. Nepražské asi trochu zklamu,
 ale pokud si sem budete chtít udělat výlet, alespoň budete vědět, kam zamířit. My totiž s Adélkou poslední dobou vymetáme
 jedno bistro za druhým, takže po včerejší snídani v Cacau máme příště zamířeno do kavárny Kare. Hrozně mě totiž zaujalo
 to propojení firmy vyrábějící designové kousky a jejich vlastní kavárny.
Ale o tom někdy jindy.





Bistro Proti Proudu
Sem jsme s Adélkou zamířily během zkouškového a určitě se sem ještě jednou podíváme. Kdo sledujete instagram, určitě jste si všimli, jak je bistro
 populární a my konečně víme proč. Mě osobně hrozně zaujal interiér a fotografie na stěnách, které jsou plné emocí a já na ně musela neustále koukat.
 Kromě interiéru je zde ale velmi příjemná i obsluha. Někomu by možná nemuselo být pohodlné sedět na obyčejných dřevěných židlí, ale věřte mi,
 že mají svůj důvod a ve výsledku to vůbec nevnímáte. Objednaly jsme si sendviče - Áďa po zkoušce tématicky "sendvič vítězů" a já nějaký sýrový,
 který byl jeden z těch zdravějších. Co ale musím vyzdvihnout byly domácí limonády, já konkrétně měla levandulovou a ta byla naprosto fantastická.
A borůvkový zákusek na závěr byla jen třešnicka na dortu.
P.S. - určitě zkuste i polévky z denní nabídky, jsou vynikajicí.


Sweet & Pepper Days
Tohle bistro jsme si našly na internetu samy bez předchozího doporučení, takže jsme vůbec nevěděly, do čeho jdeme. Nachází se kousek od I.P. Pavlova
 na dojití pěšky, kapacita není zrovna velká, ale místo jsme našly bez problému. Mně udělala neuvěřitelnou radost nabídka dýňové polévky, kterou
 jsme si daly obě, protože to je od letošního podzimu asi moje nejoblíbenější jídlo (jen škoda, že ji skoro nikde nemají v pravidelné nabídce). Na jídlo
 jsme zvolily kuřecí pesto wrap a všechno bylo moc dobrý, navíc to tam má takovou rodinnou atmosféru, což mi připomínají i ty talíře, které
 máme hodně podobné u babičky na vesnici. Takže za mě další oblíbené bistro a možná o to víc, že sem nechodí celá Praha. 



Cacao Prague
Cacao - další z instagramových oblíbenců a to hlavně díky jejich #acaibowl. Nevím, co se to rozjelo za šílenství, ale kdo jí nezkusil, jakoby nebyl
 - a my ji nezkusily, hah. Když si totiž vyhledáte na instagramu Cacao jako lokaci, 90% fotek bude právě tahle acai bowl. Včera jsme se sem vydaly
 na snídani. Když jsem si všimla, že mají v nabídce i vajíčka (a to jen díky fotkám, protože nemají na internetu menu, což mně trochu zklamalo), mrzelo
 mě na místě, že v nabídce jsou vlastně "jen" jedny. Protože ne všichni je mají rády se šunkou, někdo radši omeletu, někdo míchaná... ale to už je věc výběru.
 Potom si můžete vybrat právě tu slavnou acai bowl, jogurt s granolou, sojový jogurt (za 85 Kč?!), vajíčka a bagel s lososem. Naštěstí pro mě dělají všechny
 sendviče z nabídky celý den, takže i v 9 ráno na snídani si můžete vybrat v podstatě cokkoli z celého menu. Káva byla moc dobrá a Adélka vyzkoušela
i Matcha tea latté, což prý chutná jako teplej zelenej ječmen s mlíkem. #mňamka. Já jsem ocenila velký výběr smoothie, šťáv a to i s proteinem, což
 rozhodně nebývá zvykem v kavárnách v centru Prahy.


Dock House
Tenhle podnik není bistro ani kavárna ani nic na pomezí... je to regulérní restaurace, kde dostanete naprosto fantastický burger nebo steak, pořádné
 americké hranolky a všechno, co k tomu patří. Asi bych sem sama od sebe nikdy nevyrazila, protože takové podniky nevyhledávám, ale na squashi jsem
 vyhrála voucher na útratu a kdo by se nechtěl najíst zadarmo, žejo. Takže jsme si s přítelem objednali vývar (silný, ale skvělý), on si dal tatarák (a já ho
  poprvé v životě ochutnala), oba jsme si daly burgery s hranolkama, mísu coleslawu a pro mě ještě talíř grilované zeleniny. Všechno jsme to snědly a já
odcházela naproto přecpaná, ale spokojeně přecpaná a co víc, byla zde naprosto skvělá obsluha a když jsme chtěli nechat obsluze dýško, překvapilo
 nás, že nám chtěla ještě vrátit částku peněz, kterou jsme neprojedli... to se mi ještě nikde nestalo, že by Vám za voucher vraceli peníze, které neprojíte,
 moc mile nás to překvapilo a peníze nazpět jsme odmítli. Takže holky, pokud chcete vzít přítele na pořádnou porci masa, určitě vyražte sem! :D


Doufám, že se Vám článek líbil (a že teď nemáte chuť na jídlo tak jako já :D) a jestli máte nějaké své oblíbené podniky a nebo jste navštívili některé
 z těhlech bister, napiště mi, co se vám líbilo / nelíbilo, co si tam dáváte rádi... a nebo mi doporučte, kam se máme vydat příště :)
A já se brzy přihlásím s novou výzvou, kterou jsme si připravili s Kristýnou a jsem fakt zvědavá, jak se nám to bude dařit plnit!

Štítky: