PURE BOOST X

Krásný pátek!
Dnešní článek bude trochu relaxační, takže pokud Vás taky přepadla nějaká chřipka-rýma-kašel a podobně, vemte si hrnek s kakaem nebo čajem
 a pojďte se v klidu dozvědět o novince, kterou si pro nás - holky - připravil Adidas. A aspoň budete mít motivaci se uzdravit, protože po přečtení
 článku budete chtít udělat jen dvě věci - buď si jít tenisky rovnou koupit a nebo si jít alespoň zaběhat. A nebo líp, rovnou oboje.


Abych to upřesnila, včera jsme se zúčastnily akce od Adidasu, kde nám byly tyto nové tenisky představeny. A naschvál píšu zúčastnily, protože akce
 byla jenom pro holky, což mi tentokrát vůbec nevadilo. 
Na samotnou akci jsem se hrozně těšila. Tenisky jsem viděla už v pondělí v Palladiu, takže tady se žádná láska na první pohled nekonala. Každopádně
 jsem jim možná trochu křivdila, protože v tom Palladiu mě nijak neoslovily, naopak jsem si říkala, že ta díra je prostě divná. Když jsem si je ale včera
 vyzkoušela a proběhla se v nich, pochopila jsem. Po několika teniskách od Nike, na který jsem doposud nedala dopustit, botám od Asics a podobně,
 jsem měla na nohách doslova bačkory na běhání. Ta zprvu prapodivná díra totiž vytvoří pod klenbou jakýsi "polštářek" a každý dopad je
 neuvěřitelně měkký. A byly tak pohodlné, že jsem hned prohlásila, že bych v nich chodila klidně i normálně a nebo bych si je brala na nohy mezi 
zápasy na squash, protože ve srovnání s těma tvrdýma sálovkama je to asi jako byste si vlezli z holin do UGG. Asi tak.
Takže pokud půjdete kolem Adidasu, určitě se na ně podívejte a zkuste se v nich projít. Cenově by se měly pohybovat někde mezi 3300-3500 Kč,
 což je docela dost, ale moje lunarlony stály úplně stejně, takže pokud chcete kvalitní boty, cenově si nepolepšíte ani u jiných značek. 
A aspoň si nezničíte kotníky nějakýma levnýma šlupkama.





Těhlech customized designů jsem si všimla až po prezentaci a musím říct, že tím u mě boty získaly na oblibě ještě víc. Upřímně nevím, jestli budou
 normálně v obchodech, ale doufám, že jo, protože těm asi moc dlouho neodolám. A hlavně bych si asi nemohla ani vybrat, i když favoritky
 budou asi ty druhé zleva. Co Vaše?

Po představení celé technologie zástupkyní Adidasu, Míšou Maurerovou alias Digi z Ulice a Táňou Kuchařovou jsme se konečně mohly vrhnout na jídlo.
 A bylo to asi poprvé, co měly dezerty svého vlastního bodyguarda, protože vypadaly tak dobře, že se skoro nikomu nechtělo čekat a nejradši bychom
 při tom poslouchání furt něco ujídaly! A tak bodyguard musel hlídat, aby zůstaly netknuté než představení skončí. 
Tak jsme se na ně vrhly hned potom, ha!
Za všechno fantastické jídlo děkujeme holkám z kitchenette.cz protože nebýt jich, asi bychom se nikdy s holkama nedostaly k tomu nejlepšímu
 rozhovoru večera, který by asi nikdy neskončil nebýt toho, že celá galerie se začala uklízet a my už musely domů :D Takže děkuju KytkabartVeshion
 a Adélce (můj věrnej eating-buddy a od zítra i running-buddy!). A jestli nám vyjde to, co jsme vymysleli, tak se máte na co těšit! #SoulmateHaters
A vy se teď můžete pokochat těma dobrotama!
Za mě vyhrály makronky, panacotta a zmrzlina 
#AntiLeafyGreensMovement.
#EatForAbs - znáte to.










Po představení bylo k dispozici vyzkoušení bot na páse (kam jsme se vrhly mezi prvníma), česací kadeřnice a manikůra, kde byla taková fronta, že
 jsme si ani nedělaly naděje si ji vystát :D Taky jsme měly možnost vyfotit se ve fotokoutku a vyzkoušet si jógu! Kam se v nejbližší době chystáme
 s holkama, akorát rovnou vyzkoušíme tu "hot", abychom se u toho pořádně zapotily - chodíte někdo? 




A nakonec se podívejte na fotky Táni, která se stala tváří celé kolekce a neuvěřitelně jí to sluší! 





Jak se Vám tenisky líbí?
Nás čeká zítra Winter Run na Ladronce, na který jsem zvala v minulém videu
Takže už asi tušíte, že příští článek nebude o ničem jiném než o běhání. A zase s videem! 
Nezapomeňte mi napsat, který z těch 4 designů se Vám líbí nejvíc :)
A držte palce na zítra, skoro celá naše běžící parta totiž marodí :D



Štítky: ,