BENCH WORKOUT INSPIRATION

Krásnou středu!
Dnes pro Vás mám inspiraci na další venkovní trénink. A tentokrát i s videem. Když jsme včera šli tohle video točit, byla jsem trochu mrzutá, že je venku
 hnusně a zima. Myslím, že nakonec můžu být ráda, že jsme nevyrazili dnes, protože dnešní počasí je teda fakt hrůza. Sníh, déšť, zima, sychravo a všude
 na zemi rozšlapaná břečka, fuj. 
Každopádně, až bude venku zase hezky, je to podle mě naprosto ideální způsob, jak si obohatit venkovní běhání a trošku si u toho zacvičit. Koneckonců,
 lavičku vždycky někde najdete. Takže pokud se nestydíte, že Vás někdo uvidí, můžete se do toho pustit. Nebo můžete vzít kamarádku, protože ve dvou
 se to táhne tak nějak líp. A pokud by i tohle ztroskotalo, dá se to s menšíma úpravama cvičit i doma :)



Workout:
15x jumping squats
45s high knees touching
15x lunges right leg
15x lunges left leg
10x push ups
10x reverse push ups
10x knee tucks
10x oblique knee tucks
20x scissors

Doporučuji odcvičit alespoň 3 série :)


Možná to vypadá, že je těch cviků hrozně moc, protože většina tréninků má v sérii cviků třeba jen 5. Nebojte se ale, že byste to nezvládli, všechny
 cviky jsou dost jednoduché a měl by je zvládnout opravdu každý. A protože některé názvy cviků nikomu nic neřeknou (a já bych na tom byla stejně),
 můžete se podívat na video a hned budete vědět, jak na to :)


Bylo to naše první video, kde jsem musela i mluvit a vůbec mi to nešlo, a tak budu hrozně ráda za jakoukoli odezvu!
 Naše příští zastávka je sobotní Winter Run, ze kterého si budete moc přečíst jak článek, tak se opět podívat na video,
 kde uvidíte mimojiné i vítěze soutěže o dvě startovné, která probíhala na facebooku.
Mějte se krásně!



Štítky: ,