ARMS HOME WORKOUT

PÁTEK.
Den, na který se většina z nás těší. Když jsem byla na střední, byl pro nás víkend jako vysvobození. Ale když už jsem teď nebyla pomalu 2 měsíce
 ve škole (když nepočítám zkoušky), člověk tak nějak přestane rozlišovat víkend od všedních dnů. Místo toho dny dělí na ty před zkouškou
 a po zkoušce. A zatímco před zkouškou jako byste nežili, protože jste připoutaný ke skriptům a pomalu nevyjdete z domova, po zkoušce máte
 chuť jít dělat cokoli, jen ne se učit. A protože už mám po zkouškách, mám konečně čas. Čas jít se proběhnout, jít si zatrénovat, zahrát squash...
a uvařit si pořádný jídlo. A nemusím pořád myslet na školu. A tak jsem dneska vstala ve 4:40, abych už v 5:30 mohla být v práci. Na tohle vstávání
 si snad nikdy nezvyknu. Hned po práci jsme si došly s Adélkou na oběd do Sweet and Pepper days bistra. Určitě tam vyražte, protože mají super
 dýňovou polévku (a tu jsem si letos zamilovala snad ze všeho nejvíc). A i když jsem odpoledne usla se psem, nakonec jsem se dovalila na trénink
 a když jsem si myslela, že bude stát za nic, protože jsem šíleně unavená, zmýlila jsem se. Před tréninkem jsem si šla zaběhat a zaběhla jsem svůj
 PB (osobní rekord) na 7km v čase 38:50. Sice to asi není zas taková sláva, ale udělalo mi to hroznou radost. A tak jsem si pak ještě zatrénovala a dala
 hodinu na kurtě, protože už mi ten squash neuvěřitelně chyběl... a protože za 8 hodin vstávám na turnaj do Brna. Poslední před republikou. Ooops. 
A tak jsem se rozhodla, že je na čase přidat zase nějaký trénink a třeba to někoho dokope zacvičit si alespoň doma. 
Tentokrát se vrhneme na ruce. 


Workout:
10 kliků (pánské / dámské) - klik
60s side plank - klik
20x shoulders touch - klik
60s side plank druhá strana - klik
15 burpees - klik
60s boxování v dřepu - klik
Zkuste ideálně alespoň 3-4 série.


Kliky: Kdo nezvládne pánské, cvičte dámské. Je to mnohem lepší, než cvičit pánské, ale špatně. Neprohýbejte se a držte tělo rovně.
Side plank: Snažte se držet rameno v jedné ose nad dlaní. Pro lehčí verzi se opřete o loket.
Shoulders touch: Cvik spočívá v klasickém planku na natažených rukou, kdy se střídavě dotýkáte dlaní protějšího ramene. 
Důležité je udržet tělo v rovině a celkově se zpevnit, abyste udrželi tělo v ose.
Burpees: Klasické "angličáky". Myslím, že ty lze pochopit z obrázku :) a kdo zvládne, může přidat klik.
Boxing: Postavte se do hlubšího dřepu a 60 vteřin střídavě boxujte do vzduchu. Kdo má doma jednoručky tak je neváhejte použít! :)

Doufám, že se do toho někdo pustíte, abych si to sem nepsala jen tak sama pro sebe :D
A pokud ano, určitě mi nezapomeňte napsat do komentářů, jak to šlo :)
Pokud si chcete zacvičit radši břicho, tak tady nebo tady.
Nebo zkuste trénink na zadek!






Štítky: , ,