GIVEAWAY

Krásné odpoledne!
Dnes pro Vás budu mít po dlouhé době GIVEAWAY. Inspirovala mě k tomu ta od Sydney Sleek, která je mimochodem vážně skvělá (a já doufám, 
že ji vyhraju, i když nemám skoro šanci). Když jsem tak přemýšlela, co bych mohla dát jako cenu, napadla mě tahle skvělá sada od Ed Hardy
Už jsem ji jednou měla a byla jsem z ní naprosto nadšená. Krásně voní a navíc připomíná léto.
Tak jsem včera využila naší návštěvy EMA espresso baru, kde jsme s Adélkou zakotvily před zkouškou z českých právních dějin. 
Výsledky zatím nemáme, ale myslím, že dopadne úspěšně - jen to nezakřiknout.
V pondělí mě čeká zkouška z římského práva. Tak držte palce!



Podmínky:
1) Být pravidelným čtenářem přes GFC.
2) Napsat na sebe nějaký kontakt.
3) Napsat jaká je Vaše nejoblíbenější kosmetická značka nebo produkt :)

Výherce vylosuju 22.1.2015.



Štítky: