#BOOSTPRAGUE

Krásný večer!
Ve středu jsem měla další zkoušku a protože mě teď čeká ta úplně nejtěžší a ještě k tomu první ústní, rozhodla jsem se jít se z toho všeho trošku
 vyběhat a vyčistit si hlavu. A protože jsem ještě nikdy nebyla na žádném tréninku od Adidasu, i když o nich tak nějak vím, rozhodla jsem se
 využít #Boostprague speciálu Neboj se tmy! a jít si zaběhat hezky do tmy. A musím říct, že to fakt stálo za to, protože takovouhle trasu bych
 si já osobně nikdy nevybrala. 


#BoostPrague je běžecká komunita pod záštitou Adidas, která pořádá pravidelné "výběhy" (rozuměj tréninky) každé úterý od 18h na Příkopech. 
Občas ale udělají i nějaký speciál, jako byl tenhle a místo ulicemi Prahy se vydají třeba právě do lesa. Vždycky se běží dvě trasy - 5 a 8 km. 
Skupiny se také dělí podle tempa, takže se nemusíte bát, že nebudete stačit :) 
Další super věcí je, že po celou dobu s Vámi běží profi trenéři a tak Vám v průběhu i poradí a pomůžou nebo můžete přijít rovnou na trénink,
 který se zaměřuje na techniku. A co je úplně nejlepší, po běhu na Vás počká na prodejně jídlo a pití a během tréninku si můžete věci uschovat
 tam, takže nemusíte mít nic s sebou. A ještě si můžete půjčit a vyzkoušet jejich Adidas tenisky a to všechno zadarmo. 


Jak se přihlásit?
Na běh se předem nemusíte nikde registrovat. Stačí přijít na prodejnu v předem určený čas a uvést jméno, příjmení a email. Dostanete pásek
 na ruku s číslem a s tím si pak můžete půjčit boty a uschovat si věci na prodejně. A pak už stačí jenom vyběhnout! 


My jsme si s Lukym zvolili trasu 8 km "na pohodu", což teda na pohodu vůbec nebylo :D alespoň pro mě ne. Asi proto, že nejsem zvyklá běhat
 na nerovném povrchu, přeskakovat větve a pařezy a ještě vybíhat kopce bleh. A nebýt toho, že jsem měla asi tu nejlepší čelovku ze všech, kterou
 jsem dostala od affekt.cz (a ta je sice pro horolezce, ale svítí až na 60 metrů!!), asi bych se o několik těch pařezů i pořádně přerazila. A aby
 toho nebylo málo, začalo nám ještě poprchávat, což sice v lese není žádná hrůza, ale asi všichni víte, kam mířím - BLÁTO. Což vlastně vůbec nevadí,
 protože tenisky jsme si půjčili a tak ty moje čerstvě vypraný Lunarlony zůstaly krásně čistý v tašce. Po doběhu na nás čekala voda, ovoce a tyčinky,
 což je naprosto super - většinou totiž musíte nejdřív vyzvednout věci, vzít si peníze a jít si něco koupit, anebo si vzít vodu s sebou na běhání.
No a pak už jsme jen provinile vrátili ty krásný zaprasený tenisky, napili a najedli se a jeli domů. Celá akce měla krásnou atmosféru a hrozně pozitivní
energie, která Vás nabije víc než samotné běhání. Šedesát lidí, kteří se sejdou proto, aby si večer ve všední den zaběhali a sešli se, protože i když
jsme byli na akci poprvé, dost lidí už se znalo z předešlých běhů. A tak pokud se vydáte na víc tréninků, určitě si najdete i nové přátele.
A těch není nikdy dost.




Jestli Vás to zaujalo, rovnou se můžete přihlásit na středeční speciál kdy se poběží do zoo.
Já bohužel nepoběžím, protože hned druhé ráno mám tu zkoušku :(
Ale místo toho si půjdu zaběhat hned zítra!
A vám to taky radím, protože na Nike+ najdete jen zítra překvapení za běh. 

Mějte se krásně a sledujte facebook, protože zítra se tam objeví nová BĚŽECKÁ SOUTĚŽ! 

Štítky: , , ,