With love from Dresden!

Krásné páteční ráno!
Štědrý den je za námi a já doufám, že jste si ho všichni užili, strávili ho se svými milovanými, našli pod stromečkem své vytoužené dárky a přejedli se
 alespoň s půlky tak, jako já. A co je horší, dnes mě čeká návštěva babičky a tet v Jižních Čechách... což je sice skvělý výlet, ale bude tam zase hora jídla
a já mám na všechno hrozně velký oči a tak se cpu a cpu, i když se to do mě pomalu ale jistě prostě NEVEJDE. Přišla totiž moje oblíbená část roku, kdy
 můžete jíst všechno a kolik chcete, protože všichni jí všechno a přejídaj se, a tak všichni hromadně přiberem, abychom to zas v lednu hromadně shazovali.
 Ale kdo by si s tím dělal hlavu, když moje babička s mámou letos napekly přes 60!!! kg cukroví (což nevážím ani já, žejo) a někdo to prostě sníst musí.
 A ten někdo jsem JÁ, heh.

Teď ale k hlavnímu tématu - v pondělí jsme byli s K v Drážďanech! Kdo čte pravidelně blog, ví, že jsem tam hrozně chtěla, protože jsem tam nikdy
 nebyla. A asi se tam chtělo hrozně moc jenom mně, ale protože on je prostě největší láska, obětoval se a jel se mnou :D



Žlutý autobus nás vyhodil přímo u nádraží, stejnak ani jeden z nás nevěděl kudy kam. A tak jsme šli prostě přímo za nosem :D A jak se ukázalo, bylo to
 správně, protože jsme došli na Prager Strase, kde jsou hned trhy. Naší úplně první zastávkou bylo hračkářství, kde bylo prostě TOLIK skvělých hraček
 (fakt závidím dnešním dětem) a zatímco já se rozplývala nad puzzlema, Kubík lítal kolem lega a vybíral dárek pro brášky (a pro sebe, samozřejmě!) :D
 S hračkářství jsme zamířili rovnou na trhy. Já celá natěšená, že jsem konečně našla to ruský kolo, které jsem viděla na fotkách... A ono bylo tak maličký!
 Trhy jsme obešli za pár minut a najednou mě napadlo - to je jako ono?! 



STARBUCKS STORY: Přímo v rohu trhů stál Starbucks - YES! Znáte ten pocit úlevy, když víte, že to, co si objednáte znáte, a tak se nemusíte bát, že utratíte
 nesmyslně eur za něco, co není vůbec dobrý? Tak jsem teda nakráčila suverénně do Sbux s tím, že si dám svoje oblíbený Toffee Nut Latte. Jenže co čekalo
 vevnitř byl naprostej šok. Pokladní mluvila německy, i když moc dobře věděla, že jsem cizinka. Ale co.. vím přeci, co chci. Tak jsem si nahlásila svoje tall 
TNL a slečna mi bez jediného úsměvu opět v němčina zabručela částku. Když jsem jí tedy slušně anglicky požádala, zda mají bezlaktózové mléko, opáčila
 jen protivné "JA". Možná jsem v ní vzbudila dojem, že jsem jedna z těch, co v kafi nesmí mít ani gram cukru a tak se začala ujišťovat, jestli chci šlehačku 
- Jo, chci, kdyby ne, tak ti to řeknu. Na žádost, zda si můžu vzít na památku tu fantastickou Octoberfest kartičku zase něco zabrblala a tak jsem si 
ji prostě vzala a zaplatila. A co jsem tedy dostala za kafíčko? Malé ToffeNut samozřejmě bez šlehačky!! (i když na něm dokonce byla značka WC 
- šlehačka), beze jména a nedala bych ani ruku do ohně za to, že tam bylo správné mléko. Jedním slovem HRŮZA.





Jako správní Češi jsme samozřejmě zamířili do Primarku. Nikdy jsem tam nebyla a musím říct, že zas TAK hotová jsem z toho nebyla. Možná by bylo lepší
 tam jet v době, kdy by tam nebylo milion Čechů, kteří mají v taškách 2 miliony věcí na vyzkoušení (a nakoupí za 3 miliony, aby se jim to vyplatilo, když 
už projeli ten benzín, žejo). A i když jsme tam strávili docela dost času, koupili jsme toho maličko. Milým překvapením bylo, že mě naprosto všude pustili
 s tím kafem, v žádném obchodě mě nikdo na nic neupozornil a vlastně to bylo všem docela fuk. A když už mluvím o tom kafi, dokonce jim nevadí ani psi.
Tím se dostávám k naší HOLLISTER STORY. K♥ se celou dobu strašně těšil do Hollistera. Plán, že si najdeme adresu na internetu ztroskotal stejně rychle
 jako pokus o připojení na Sbux wifi. Když už to vypadalo, že ho prostě nenajdeme, nakonec jsme ho objevili. A po tom obchodě celou dobu chodil pán s
 kníračem, načež zašel do kabinky a převlíkal se, zatímco pejsek podlezl kabinku a i když byl na vodítku, ťapkal tam po celé té místnosti :D A co udělal
 prodavač? Místo toho, aby ho upozornil, klekl si na kolena a začal psa drbat! :D Tohle by se u nás prostě nestalo :D


#PárekPřesCelouFotku aneb rychlozahánění hladu na trzích. Ve Vapianu byla strašná fronta a my se nechtěli zdržovat, tak jsme to vyřešili takhle.
 A i když já toužila po takové té bramboře-v-alobalu-s-bylinkovou-omáčkou-a-cibulkou, skončila jsem v ruce s langošem, protože bramboru jsme
 prostě nenašli... Tak alespoň plus pro slečnu s langošema, která uměla česky vyjmenovat všechny přísady! :D

A pro mé velké potěšení jsme nakonec dorazili na ty velké trhy, kde bylo sice to stejně malé ruské kolo, ale spousta stánků, spousta lidí, všechno krásně
 vonělo a konečně to mělo tu pravou vánoční atmosféru. A té nakonec pomohla i stewardka v autobuse, která se rozhodla, že před příjezdem vzbudí
 celý autobus, abychom si společně zazpívali Rolničky, rolničky. Co naplat, že nakonec zpívali jen 4 lidi, hlavně, že jsme byli všichni vzhůru :D









A PUSA NA ZÁVĚR!
Přejeme všem krásné svátky, hodně volna a odpočinku a úspěšný start do roku 2016!



Štítky: , , , , ,