Christmas Night Run

Vánoce jsou za dveřma a my jsme si společně s Lukym a Johy v sobotu zaběhli Christmas Night Run. Závod centrem Prahy, trasa 5km, start v 19h,
 1500 běžců na startu, santovské čepičky, vánoční kostýmy, pár bláznů v kraťasech a tričku (v 6ti stupních!!) a jako povinná výbava čelovka
 (i když ani ta vás nezachrání před občasným šlápnutím do louže). 


O Lukym jste se mohli dočíst tady, když jsme spolu běželi Spartan race a tady, když mi pomohl zlepšit osobák na 10km. Tak do třetice všeho dobrého
 jsme si odběhli i tenhle vánoční běh. A v roce 2016 se chystáme na Spartan Trifectu, takže nám můžete v průběhu roku fandit, protože to bude teprve
 výzva! (Asi tak stejně jako můj první půlmaraton v životě, na který jsem se přihlásila rychleji, než si to stihla rozmyslet..). A Johy se stala naším novým 
parťákem, když vyhrála soutěž o startovné na facebooku. A i když jsem věděla, že je to taky sportovkyně, na trati mě dost překvapila a zaběhla super čas! 
A snad se nenaštve, když sem napíšu zprávu, která mi po závodě od ní přišla a udělala mi obrovskou radost, protože to vypadá, že máme o dalšího parťáka 
na závody víc a hlavně dalšího běžce!

"Ještě jednou ti chci MOC poděkovat za tu příležitost běžet závod Emotikona smile Jsem za to neuvěřitelně ráda :)))(ani netušíš jak) Víš, já si běhám celý život jen tak
pro radost a 5 km dávám za 35-40 minut, nikdy jsem nezkoušela zrychlit, ale ted vím, že na to mám a můžu běhat i rychleji :))) Byl to můj druhý běžecký 
závod v životě a ten nakopávací, protože se příště určitě zase na nějaký přihlásím a budu ráda, když poběžíme spolu :))"




Teď už ale k samotnému závodu!
Start byl v 19:00 a opět jsme se přesvědčili, že stoupnout si do prvních řad je prostě nutnost, pokud prvních pár desítek a možná stovek metrů nechcete
 běžet nebo spíš jít, protože ten dav je tak velký, že nemáte kudy. Zatímco Luky to "odpálil" hned na začátku a potkali jsme ho zas až v cíli, my jsme
 skoro celý závod běžely s Johy spolu. Co nás trošku rozhodilo bylo asi 12ti leté dítě, které nás asi po prvním kilometru suverénně předběhlo, načež zastavilo,
 otočilo se a čekalo na mámu. Když jsme kolem něj teda proběhly a běžely dál, po nějaké chvíli nás to dítě zase předběhlo!!! A takhle se to stalo několikrát,
 než asi jeho rodiče přestali moct, a tak solidárně běželo jejich tempem, i když mělo energie za celou rodinu a možná i pár běžců navíc :D 


Nejlepší na celém závodě ale byla ta noční atmosféra. Celým nábřežím se během chvilky rozsvítí přes tisíc světýlek a tak vidíte jen světelnou vlnu, která
 neustále běží vstříc Prahou a zase zpátky... A podle světel lehce poznáte i skupinku vedoucích běžců, kteří nám během chvíle utekli o nějaký ten kilometr a 
tak jejich malá skupinka světýlek běžela opuštěně od toho zbytku. Aby ne, když vítěz doběhl do cíle 16:52! Tomu se nejvíce přiblížil Luky, který doběhl v čase
 22:59 a ve své kategorii skončil 8.! Johy doběhla v čase 29:17 a já 30:02... v cíli jsem byla hrozně zklamaná, protože jsem byla přesvědčená, že běžím pod
 půl hodiny... jak jsme ale později zjistili, většina těch, kteří trasu měřili přes nike+ naměřili vzdálenost přes 5.13km, někteří dokonce 5.29km!! :D
 Což je docela zásadní rozdíl... a v našem tempu jsou to třeba i 2 minuty. Takže ponaučení pro příště - vzít si telefon a radši si trasu i tempo změřit sám :D 



Na závěr bych chtěla poděkovat Lukymu a Johy za super závod a samozřejmě modino.cz, díky kterému jsem měla příležitost udat jedno startovné a poznat
 novou běhací kamarádku :D Kamarádovi Danovi, který natáčel a sestříhal video (rovnou můžete sledovat jeho kanál MAD studios MMXVI, protože od ledna
 to bude stát fakt za to) a mýmu Kubovi, který přijel jen proto, aby mi dal v cíli pusu, což bylo asi největší překvapení, protože jsem do poslední chvíle
 nevěděla jestli přijede a dokonce jsem si už myslela, že ne, protože jsem ho v cíli neviděla... když se pak najednou vynořil mezi lidma, byl to jeden z 
nejhezčích pocitů celého závodu :)


Tady se můžete podívat na video.
P.S. - Je lepší si ho pustit na youtube v pořádné kvalitě.
P.P.S. - příště se s Johy nebudem tak stydět a třeba v tom videu budeme i víc :D