Pevnější břicho za 20 minut + vyhlášení giveaway

Čaute!
Dnes pro vás mám další trénink na břišáky. Vím, že už tu jeden je (klik), ale cviků je spousta a trénovat pořád to samé dokola
 je neefektivní a nudný. Výhodou tohohle tréninku je, že ho můžeme cvičit zase doma a zabere jen pár minut. Trénink je spíše lehčí,
 já už jsem byla po zápase a běhání, takže se hodí i pro lenochy :D Kdo má volných 20 minut nebo chce využít čas při seriálu, s chutí do toho!! :D


Workout:
15x crunches > sedy-lehy /klik/
30x scissors > "nůžky" /klik/
20x russian twist /klik/
15x leg raises > zvedání nohou /klik/
30s side plank obě strany /klik/
Doporučuju minimálně 3-4 série! :)

Pokud se trénink rozhodnete vyzkoušet, budu jedině ráda! Určitě mi nezapomeňte napsat do komentářů vaše dojmy. Než ale vyhlásím
 giveaway, mám pro vás důležitou informaci! Po 16ti měsících jsem se vrátila na facebook, respektivě jsem se konečně dokopala
založit facebookovou stránku blogu. Takže budu moc ráda, pokud mě budete sledovat i zde :)


Omlouvám se za opožděné vyhlášení. Chtěla jsem udělat ještě nějakou krásnou fotku pro výherce, ale nepovedlo se, takže musím
 použít tu stejnou... Teď je tma tak brzo nebo je tak ošklivě, že "denní světlo" se pomalu nedá chytit ani přes den :D

Výhercem se stává č.19 !! Mockrát gratuluji, výherkyni budu kontaktovat.
A pro zbytek se mi povedlo domluvit slevu 120 Kč na každý Cyclone Cup pod kódem: GETMOVINCZ na zvedej.cz :)





Štítky: , , ,