Protein pancakes & mugcake z fit-day.cz


Přeji krásnou neděli!
Dnes pro Vás mám recenzi na dva produkty od firmy fit-day.cz. Kdysi jsem narazila na jejich profil na instagramu a produkty mě tak zaujaly, 
že jsem se rozhodla je vyzkoušet. Každý, kdo se věnuje fitness / cvičení / sportu ocení, když si může udělat něco sladkého, co bude mít v sobě 
větší obsah bílkovin a nebude to přímo kalorická bomba. Předem říkám, že se nejedná o "sponzorovaný článek" (tzn. ne, nedostala jsem je 
zadarmo a ne, nedělám jim reklamu). Za oba jsem si hezky zaplatila + dostala zdarma pár vzorků a shaker - ale o tom příště :)
I přes to, že jsem měla slevu a kupovala je za VOC, zaplatila jsem za oba přes 800 Kč - takže kdybych nebyla spokojená, rozhodně bych se ozvala :)


Nejdřív se vrhneme na protein pancakes: 
Balení: 600g - cca 20 dávek.
Popis: "Proteinová palačinka je kombinací kvalitního zdroje bílkovin s ovesnými vločkami a kakaem. Má čokoládovou chuť, 
tělu dodá dlouhý pocit sytosti - jedna dávka obsahuje 14g bílkovin a ovesné vločky dodají množství sacharidů.  
Složení: ovesné vločky, 100% vaječný bílek, hrachový proteinový izolát, holandské kakao, mořská sůl, extrakt z lístků stévie, guarová guma. 
Příprava: Nasypte dvě odměrky (2x15g) do 100ml vody a v shakeru promíchejte cca 1 min. Poté pečte na nepřilnavé pánvi cca 2-4 minuty z každé strany.

Hodnocení: Tenhle produkt mě absolutně nadchnul! Snadná a rychlá příprava, chuť jako klasická čokoládová palačinka - s výhodou velmi 
dobrých nutričních hodnot. Já osobně si ji dělám třeba po tréninku společně s bílým jogurtem a ovocem. Jediný problém je, že se těsto hodně 
lepí na pánev a tak se mi občas stane, že z palačinky jsou spíš trhance :D ...ale to je vina snad jen mé kuchařské nešikovnosti.
Doporučuji na 100%!



Jako druhý je protein mugcake:
Balení: 600g - cca 20 dávek
Popis: "Mugcake je kombinací kvalitního zdroje bílkovin se sušeným ovocem, ovesnými vločkami, oříšky a kakaem. Lze ho připravit v mikrovlnce 
nebo troubě, má vysoký obsah vlákniny bez přidaného cukru. 
Složení: Ovesné vločky, 100% vaječný bílek, holandské kakao, kokos, jablko sušené, mandle, banán sušený, hrachový proteinový izolát, 
prášek do pečení, extrakt z listů stévie. 
Příprava: Nasypte 2 odměrky do 100ml vody, promíchejte do hladkého těsta a pečte v troubě 30 minut na 180 stupňů v košíčkách na muffiny. 
Popř. dejte na 2 minuty do mikrovlnky na 900w a vyklopte z hrníčku.

Hodnocení: Můj mugcake byly v podstatě 3 muffinky. Dala jsem těsta do košíčků málo "kdyby hodně vykynulo" - a ono nevykynulo vůbec :D 
Myslím, že bohatě stačí dát vše do jednoho košíčku. Trošku nesympatická je příprava 30 minut v troubě - kvůli jednomu muffinku? :D
Na obalu se totiž nepíše o možnosti pečení 2 minut v mikrovlné troubě - což je mnohem přijatelnější verze :) Samotný muffinek mi moc nechutná,
doporučuji dochutit jogurtem a ovocem, nebo jak je i napsáno v návodu, třeba medem a marmeládou. Oproti palačinkám je zde i méně bílkovin,
na jednu dávku 8g.


Shrnutí:
Oba produkty bych doporučila. Palačinky mne zaujaly o něco víc - především chuťově a hlavně skvělými nutričními hodnotami.
Na druhou stranu upéct si za 2 min. mugcake z prášku a vody je také velmi jednoduché řešení, když třeba nevíte, co na svačinu.
Myslím, že dát si něco sladkého a ještě s obsahem 14g bílkovin je skvělá možnost, jak si zvýšit přísun bílkovin po tréninku a zároveň zahnat chutě.

Využíváte volbu "zdravějšího mlsání" nebo si rádi pochutnáte na nezdravé verzi?
Máte nějaké domácí vylepšovací recepty / úpravy na zdravější verze jídel?
Pokud ano, tak do komentářů, prosím!
FITNESS INSTAGRAM || PERSONAL INSTAGRAM



Štítky: , , , , , , , , ,