Fashion in the eyes of athlete

Krásný večer!
Doufám, že se máte krásně a těšíte se na víkend! Protože mně už víkend začal, hehe. To je ta výhoda, když chodíte do školy jen 4x týdně.
A že už je víkend třeba! Dva týdny školy za mnou a nejradši bych si vzala další prázdniny. Navíc, jediný volný den mám zítra, 
protože celý víkend pracuju. A to mě včera přijali do další nové práce! Což znamená ještě méně času. Ale o tom zas až příště.
Dneska budu mluvit o mém (ne)vztahu k módě. 
Impulsem k článku mi dala tahle série fotek, kterou jsem nafotila s úžasnou a nejlepší fotografkou Bárou Olivovou. Focení bylo jako vždy úžasné, akorát byla ukrutná zima. Ale pro krásu (nebo hezké fotky?) se hold musí trpět. A jak to mám tedy s módou?

Oblečení:
Věčné dilema. Jako sportovkyně mám ráda pohodlí a komfort tepláků a vytahaných mikin, ve kterých bych mohla být 24/7. Vzít si tedy sukni
je pro mě většinou dost velké přemlouvání, obzvlášť pokud musím mít silonky. Nenávidím je. Na extravagantní kousky si taky nepotrpím,
ačkoli jich pár mám, většinou zůstávají viset v šatníku. Každé ráno stojím před skříní a přijde mi, že prostě nemám co na sebe! Typický problém 
každé ženy!! Tak 70% mého šatníku tvoří právě mikiny, tepláky a kopa funkčního oblečení. Když už najdu sukni nebo šaty,
většinou jsou na zápasy a místo ze Zary od Nike. Proto u mě vždy zvítězí kombinace černé a bílé + nějaké pončo nebo svetr. Každý člověk má oblíbený
kousek oblečení. Někdo "ujíždí" na šatech, někdo na botech, kabelkách.. U mě to jsou svetry, ponča a šály. A především, sportovní oblečení. 

Nákupy:
Tvrdím, že se snažím nenakupovat nebo nakupovat málo. Snažím se neutrácet. Haha. Jenže nějakou záhadou se vždy objeví nějaký #musthave
a nějakou náhodou mám prostě nedostatek té věci v šatníku! S nástupem na právnickou fakultu jsem si uvědomila zásadní fakt:
Mám nedostatek sak, košil, pásků a společenského oblečení. Takže úkol na podzim? Nakoupit!
Co se týče nakupování, nesnáším nakupování kalhot. A pokud se zrovna snažím neutrácet, existují jen 4 věci, kterým neodolám: svetry, ponča, 
šály a oblečení na sport. Někdy bych si přála být jako ty holky, které odcházejí z obchodu s košilí, šatičkama, overallem.. Já mám místo 
toho radost z nových legín do fitka, super kraťas na běhání nebo dalším tričkem s nápisem typu "sleep, eat, train, repeat."

Make-up:
Přiznání č.1: Za 6 týdnů mi bude 20 a nikdy jsem si nekoupila make-up. Za celý svůj život jsem měla jen jeden, který mi mamka koupila
na taneční soutěže, když mi bylo asi 14. Jediný případ, kdy ho mám jsou podobná focení jako toto, kde je vizážistka. Neměla jsem ho dokonce
ani na maturitním plese, heh. 
Přiznání č.2: Neumím se malovat. Kolikrát se za to stydím a přála bych si "aby mě to někdo naučil" nebo mi ukázal, jak na to.
Vím, že je na internetu asi milion tutoriálů, ale jsem na to prostě levá. Především na stíny, s linkama se ještě víceméně poperu :D
Přiznání č.3: Jsem líná se malovat. Jsem líná a nemá to smysl. Ráno mi to zabere asi půl minuty, protože nosím jen řasenku. Když chci,
aby mi to zrovna slušelo, přemůžu se i na linky! Rtěnky nenosím, ačkoli se mi to vždycky na všech 
hrozně líbí, ale prostě se v nich
necítím... a proč to nemá smysl? Protože se to pak na kurtě a ve fitku stejně všechno rozteče!
Přiznání č.4: Nerozumím kosmetice. Proto mi absolutně nic neříkají žádné články o ní, na které narážím denodenně. Neznám jedinou
"paletku", neorientuju se v kosmetických firmách a vždycky mě překvapuje kolik kosmetiky si jsou holky schopné pořídit.
Neznám jediný odstín rtěnky, make-upu, neumím používat bronzer, ani korektor ani tvářenku. A když to čtu takhle černé na bílém,
cítím se hrozně :D

Časopisy:
Módní časopisy jsou jedna z věcí, které absolutně nepochopím. Snad v životě jsem si žádný nekoupila. A důvod? Tak především:
tlustý časopis, který má přes 100 stránek a z toho více než polovina jsou reklamy. Fotografie kolikrát až nevkusného oblečení
 z drahých butiků, jejichž cena je tak vysoká, že si ho nemůže 90% čtenářů dovolit a tak se tím pouze kochá. A nebo se cenu ani nedozvíte
protože "více informací o ceně v obchodě." Vážně má cenu utratit skoro stovku za to, abych se podívala na reklamy, ze kterých
má ten časopis už tak obrovský zisk? To už si radši přečtu Forbes. Ale asi jsem divná.

Přiznání na závěr:
Do teď nevím, co je to haul a zatím mi to nikdo neřekl. Ano, až takový ignorant jsem. Takže kdyby mi to chtěl někdo vysvětlit, 
s chutí do toho!

A teď už je konečně čas na fotky!
P.S. - Když na ně kliknete, zobrazí se lépe :D









Štítky: , , ,