20 Minutes Home Abs Workout


Ahoj!
Dnes mám pro vás konečně tip na trénink! Aneb po 3 měsících přesně to, co jsem tady původně chtěla sdílet nejčastěji. Jen jsem pořád 
neměla žádnou tu "tréninkovou" fotku, která by se ke článku hodila. A s tím mě zachránila Johys, moje nová #fitnessbuddy! :D :D 
Sestavily jsme pro Vás trénink na břicho. Má hned několik výhod. Můžete ho cvičit úplně kdekoli, nepotřebujete k němu vůbec nic
a zvládne ho každý. Je totiž bez závaží a většinu cviků všichni známe :)

Trénink:
15x sedy-lehy (klik)
15x zvedání nohou do 90° (klik)
20x "dotýkání špiček" (klik)
15x zvedání pánve (klik)
50s plank (klik)
A dejte si minimálně 4 série! :)

Napište mi do komentářů jak cvičíte břicho vy, jaké máte oblíbené cviky, jestli cvičíte doma nebo ve fitku atd.!
Inspirace není nikdy dost.

P.S. - Pokud nějaký cvik neznáte, v závorce za ním najdete "jak na to".
P.P.S. - Zatím máme s Johys jen jednu fotku o hrozné kvalitě, ale i to se časem zlepší :D


Užijte si zbytek neděle!
Deni

Štítky: , , , , , , ,