Nike Speed Week



Ahoj!
Tak jsem tady s dalším článkem a ten se tentokrát, opět, zase a překvapivě, týká běhání. A z toho v nejbližší době
asi ani nesejde, protože už v sobotu běžím další závod. Kdo používá aplikaci Nike+, určitě mu přišla
pozvánka na email. A nebo si toho všiml alespoň ten, kdo zamířil v týdnu do centra. 



Akce trvala od čtvrtka do neděle. Mohli jste se přihlásit klidně na každý den, pokud bylo místo. Vždy jste dostali perfektní tričko - bílé s nápisem RUNNER 
(které bohužel nemám, protože se dostávalo všechny dny kromě neděle, pfff). A v neděli se dostávalo zelené s nápisem "SO FAST" a na zádech 
máte 5 kolonek na zapsání své nejrychlejší míle :)

Kdo nebyl zaregistrovaný, mohl si na místě zaběhn
out alespoň 50ti metrový sprint a zadarmo si vyzkoušet nové boty od Nike
- což se velmi líbilo turistům.


A jak to probíhalo v samotnou neděli?
Musím říct, že informačně to Nike tentokrát nevychytal. Vezmu-li ale v potaz, že celá akce byla zadarmo, co vše jsme dostali a 
kolik lidí na tom pracovalo, nedá se jim absolutně nic vytknout.

Sraz měl být ve 14h na Náměstí republiky, ačkoli neoficiální internetové běžecké články uváděly, že se startuje až v 16:00 ze Štvanice. 
COŽE?! Tak jsem si tuto informaci nechala potvrdila a dorazila až ve 14:30 na Štvanici. 
Tady jsme dostali startovní tričko, startovní čas a ne-moc-dobrý isostar.


Jenže dle mého názoru spoustu lidí nedorazilo. Místo 16:31:40 (ptáte se proč? Startovali totiž 3 lidi co každých 16-20 vteřin) 
jsem běžela už cca v 16:20 a to jsme nechali utéct takřka všechny, kteří čekali před námi.

Takhle to vypadalo na startu:
A ano, mám svojí první oficiální fotku od Nike! (mám růžové kraťasy, kdyby něco, hih).

A pak? Trasa byla jedna míle, neboli 1609 metrů. Takže vlastně, jak říká můj táta: "Napálíš to a běžíš start-cíl". 
Co je to běh alá start-cíl? Prostě od startu do cíle sprintuješ. Haha, tati.

Ale já vážně běžela co to šlo a nakonec z toho byl čas 8:03 aneb tempo 5:00/km!!


Na té tabuli mě zatím nehledejte. Ale do příštího roku potrénuju a budu tam, ztrácím asi jen něco kolem minuty a půl.

Všimněte si ale 5.místo mužů - to je totiž můj kamarád! /na fotce úplně vlevo/
Který se umístil mezi prvními 5 výherci (a to ještě se špatným časem, jinak by byl třetí) a vyhrál
  poukaz na libovolné boty od Nike a start na běžeckém závodě v Maďarsku na okruhu formule 1!


Myslím, že z fotek všichni poznáte, že akce byla naprosto super. Navíc každý, kdo se zúčastnil dostal tuhle oficiální fotku s časem. 
Na kterou jsem čekala celé 3 dny! Nekonečně dlouhé dny kontrolování emailu, abych tam vypadala jak leklá ryba?! Achjo.
Ale když už nejde o fotku, alespoň jsem se dozvěděla ten čas, 
jelikož jsem ho věděla jen přibližně :)


Selfie s vítězem nesmí chybět!

A na závěr ještě pár fotek rekordů, které jsem pokořila a které mi aplikace Nike+ ukázala:





Je tu někdo, kdo se také zúčastnil? 

Všechny fotografie jsou vlastní, vyříznuté z oficiálních emailů nebo screenshoty z aplikace Nike+.
FITNESS INSTAGRAM || PERSONAL INSTAGRAM

Štítky: , , , , ,