Throwback #1 to NYC

Čautě! :)
Jelikož jsem právě na soustředění a často se po večerech nudím u počítače se slabou wifinou, procházela jsem si fotky ze spoust míst, kde jsem byla. Ráda bych Vám sem nahrála jako všechny blogerky spoustu fotek z celé Evropy, ale bohužel, já zatím nikde nebyla.
Čas na pozitivní zprávu: v září letím s přítelem do Egypta 
Pozitivní zpráva #2: Sehnala jsem pro Vás úžasné náramky na další giveaway! Ale to až v září, muhaha!

BACK to NYC:
Tenhle skoro dvoutýdenní trip vznikl úplně spontánně. Já chtěla do USA na univerzitu, měla jsem jich několik rozjednaných, kámoška tam potřebovala do několika modelingových agentur a tak jsme si prostě jednoho dne gympl-negympl koupily letenky a v dubnu odjely do NYC! Hah, jsme prostě rebelky. 

No ale dost řečí, stejně jsem Vám chtěla ukázat jen fotky :D
Je to asi tak 10% všech fotek, které máme, ale myslím, že to stačí. Zatím, žejo.





Původně jsem myslela, že to nebudu komentovat, ale tady se to asi hodí :D - zaprvé, ano, mám dioptrické brýle, i když je skoro nenosím, zadruhé, Brooklyn, protože jsme tam bydlely,i když to je fotka ještě před odletem a jo, taky jsem měla o 30 cm delší vlasy a krásně hnědý. Stokrát si říkám, ať se nestříhám a stejně to udělám. Klasika.


































Nákupy a letadlo nakonec :D
Nejsou tady všechny fotky, nejsou tady asi ani ty nejlepší a nejdůležitější, ani nejkvalitnější (HTC), ale snažila jsem se shrnout skoro všechny místa :)
Samozřejmě kromě těch jako Macy's, Socha Svobody, Empire State Building a všechny ty, co znáte z googlu :D

Napiš do komentářů své zážitky z USA!
FITNESS INSTAGRAM || PERSONAL INSTAGRAM

Štítky: , , , ,