Adidas bloggers run!

Ahoj holky!
Dneska záměrně říkám holky, protože akce, které se týká tenhle článek byla čistě dámskou záležitostí. Takový babinec jsem dlouho nezažila,
ale moc jsem si to užila!! Navíc jsme spojily příjemné s užitečným a tak si u toho i trochu (trochu víc?!) zasportovaly.
Kdo sleduje náš fitness insta, tak určitě už tuší, o čem mluvím :)

Adidas Bloggers run s Domčou a Eliškou 




O akci mi napsala moje super-namakaná kámoška Terka, za což ji děkuju! Konala se ve čtvrtek 27.8.2015 v 17:00 v Running Mallu. Kromě toho, že to bylo
naprosto úžasný, byla tam kopa jídla a vyhrála jsem krásnou cenu, mohly jsme si zadarmo vyzkoušet botky Adidas boost :)


A pak jsme (s menším zpožděním jak to u žen bývá) vyběhly :)




Doběhly jsme na Letnou, kde jsme se pustily do protažení a běžecké abecedy pod vedením trenérek Terky a Ivy z www.jdubehat.cz :)



Dalším obrovským plusem akce - nebo spíš náhodou?- bylo, že jsem se seznámila s mou budoucí spolužačkou z Právnické fakulty! A myslím, že všichni vidíte, jak jsme si padly do oka :)


Tak a kdo nezná Domču a Elišku, tak tady jsou! :D
Musím říct, že mě moc mile překvapily, jsou naprosto super a hlavně se furt smějí :)



Po protažení následovala běžecká abeceda a první soutěž - což jsem zatím nezmiňovala. Soutěžily jsme o 4 startovní čísla na Adidas běh 
pro ženy na 5km na 5.9.2015. První soutěží byly překvapivě?! sprinty!! 




K mému obrovskému - teď už vážně!!! překvapení, jsem vyhrála soutěž sprintů. A co se nestalo, vyhrála jsem i druhou soutěž - výběh schodů na Letné!
Tudíž druhé startovné připadlo slečně, která doběhla za mnou :)
Musím říct, že jsem byla vážně moc mile překvapená, už jen proto, že ve sprintech na střední jsem vždy doběhla mezi posledními...
alespoň je vidět, že jsem od té doby ty tréninky neflákala :)

Ještě čas na poslední selfie :)


A zpět do RunningMallu !



A na závěr naprosto dokonalé občerstvení, od salátů přes mísy ovoce a výborné sendviče!


Myslím, že fotky mluví za vše. Kdo o tom věděl a nepřišel, tak má rozhodně čeho litovat. Doufám, že budu mít možnost se dostat ještě na nějakou akci,
kde se s holkama potkám, protože jsou opravdu moc fajn :)

Deni
FITNESS INSTAGRAM || PERSONAL INSTAGRAM

Štítky: , ,