Olympijský den aneb vymodlený osobák

21:46, postel. Konečně! 
Skoro 4 hodiny po startu mám konečně chvíli klidu. 
Chvíli na to, abych se podělila o svůj dnešní zážitek.
Jelikož to bude cca rok, co jsem začala běhat, ráda se přihlašuju na různé závody. Nejsem ale zrovna běžec rychlík, ačkoli se snažím, od přírody mi asi dáno nebylo. Ale i tak se mi povedlo vylepšit si svůj osobní čas na 10 km.

Po We Run Prague 2014, Birell Prague Grand Prix, Night Run a Spartan Race Sprint jsem se rozhodla přihlásit se na závod olympijského dne. Byla to v pořadí moje čtvrtá závodní "desítka" a ráda bych ten závod trošku zhodnotila :)

Olympijský den připadl na 24.června. V tento den se běží v několika městech po celé republice závody - na 1 km (děti), 5 km a nebo 10 km (2x5km okruh). Dělí se takto:



A jak to tedy probíhalo? Po příchodu do areálu jsme si vyzvedli klíčky od skřínek. Které byly tedy růžové a ne moc prostorné, ale s tím se dalo počítat.


Následně jsme si vyzvedli startovní "balíček". Na 10km závod bylo přihlášeno kolem 750 lidí, účastnilo se 697 (19 závodníků vzdalo po prvním kole). Závod na 5km dokončilo 439 lidí.




Součástí startovního balíčku byly slevové vouchery včetně vstupu do "běžecké posilovny" společnosti Runczech, kam se určitě vydám - pokud jste tam někdo byl, napište do komentářů! Dále gel s příchutí blue energy, tyčinka Nutrend, tričko, samolepka T-Mobile (hlavní sponzor) atd.

Samotný závod pak odstartoval Pavel Maslák a natáčela ho česká televize:


V průběhu závodu bylo na trati občerstvení cca každých 2,5km, někde byla pouze voda, někde i ionťák, takže to bylo docela fajn. Jen v druhé půlce kola vždy foukal docela protivítr. 


Můj výsledný výkon byl 1:00:53. Chtěla jsem to zaběhnout pod hodinu, ale bohužel se nepovedlo :( a to jsem měla mezičas na 5km 29:34... ale tak, snad příště :)


Na závěr bych to ráda celé ohodnotila. Akce se mi moc líbila, startovné bylo opravdu vlídné a tak se podle mne otevřela široké veřejnosti :) 
Co bych ale trošku vyčetla organizátorům je málo informací. Startovní balíčky bylo možno vyzvednout na pobočce T-Mobile na Chodově nebo na místě. Bohužel jsem na stránkách předem nenašla, zda bude na místě šatna nebo úschovna, v kolik hodin se otevírá registrace, kde a nebo kolik bude občerstvovacích stanic atd. A tak pro nás byl závod zezačátku trošku záhadou :D

Výsledky vítězů:

10km muži: 
32:36 (kategorie do 39 let)
34:57 (kategorie do 49 let)
37:00 (kategorie do 59 let)
43:05 (kategorie do 69 let)
52:24 (kategorie nad 70 let)

10 km ženy:
37:56 (kategorie do 39 let)
44:02 (kategorie do 49 let)
44:19 (kategorie do 59 let)
53:32 (kategorie do 69 let)








Štítky: , ,